HTML

Azaz...

„A földön minden móka és játék” - Falstaff, Verdi

Ha valamit rosszul értelmeztem, és sikeresen nagy blődséget írtam, akkor kommentekben - kérlek - javítsatok ki (kulturált keretek között persze)! Köszönöm!

Utolsó kommentek

Címkék

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hallgasd meg Te is!

2013.04.15. 11:16 432

asd.jpgMég mielőtt a 432 Hz-es hangolásról (pl. szubjektív, lélektani hatásairól) értekeznék, ajánlanék egy programot, amivel Te is meg tudod hallgatni kedvenc zenéidet 432-n.

Ki akartam próbálni néhány saját alapot 432-n, de sajnos az általam használt VSTi ezt nem tudja, és a program sem ajánl fel erre lehetőséget. Így kiexportáltam a darabot sávonként és segítségül hívtam az Amazing Slow Downer-t (röviden ASD).

Az ASD segítségével 32 centtel lejjebb húzhatjuk a nótánkat, anélkül, hogy a dal sebessége megváltozna. (Ugyanígy gyakorláshoz is jó, mert ízlésesen le tudod lassítani a dalt anélkül, hogy a hangmagasság változna...) A kezelése nagyon egyszerű, a fájlt hallgatás közben is tudod módosítani, illetve a fájlon végzett módosításokkal együtt a fájlt újként el tudod menteni.

No? Hogy ízlenek a nóták 432-n?

Update: Linuxra

2 komment

Címkék: zene program 432

A bejegyzés trackback címe:

https://432hz.blog.hu/api/trackback/id/tr15219618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Felemelkedés Nirvána 2014.01.09. 21:59:32

Szia! A programot letöltöttem, feltelepítettem, megnyitottam, de sajnos nem tudok angolul. Légyszíves segíts hogy milyen lépések vannak, ezentúl szeretnék 432-n zenét hallgatni.

Köszi
Nóra

adamii79 2014.01.09. 22:26:44

Szia!

A "Pitch" nevű csúszkával tudsz hangmagasságot változtatni, a csúszka huzogatásával félhangonként. A "finomhangoláshoz a csúszka jobb végében (legalábbis MAC-en ott van) lévő jobb/bal nyilak használata javallott.
A 432 Hz-hez a finomhangolót tekerd "-32 cent"-ig (ezt az ablak alján kiírja!)

A lejátszandó dalokat meg húzd be egérrel a megfelelő rubrikába (nálam a nagy számláló alatt van), vagy "open file".

Sajna ennek a programnak (sincs) magyar fordítása.
süti beállítások módosítása